ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت
حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود. از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید. در صورت نیاز به دریافت لایسنس فعالسازی یا ارائه دسترسی هاست یا بخش مدیریت وردپرس به فروشندگان، نام کامل دامنه، لینک ورود به کنترل پنل سرویس هاست و لینک ورود به بخش مدیریتی وردپرس را به همراه نام کاربری و رمز عبور به طور کامل در اختیار فروشنده قرار دهید.
  • می‌خواهم لایسنس محصول خریداری شده را از دامنه قبلی غیر فعال کرده و بر روی دامنه جدید فعال کنم

    در پنل کاربری خود از زبانه مشتری، وارد بخش سفارش ها شوید. در این صفحه لیستی از سفارش محصولات خریداری شده خود را مشاهده می‌کنید. بر روی سفارش مورد نظر خود کلیلک کنید به کمک گزینه "حذف دامنه " می‌توانید دامنه خود را تغییر دهید و لایسنس خود را بر روی دامنه دیگری استفاده نمایید.

  • هنگام نصب افزونه خطای افزونه ای یافت نشد مشاهده می شود

    به احتمال زیاد شما مستقیما فایل دانلود شده از فروشگاه لیمو استور را در بخش نصب افزونه آپلود کرده اید. باید توجه داشته باشید فایل دانلودی شامل اطلاعات مختلفی است که افزونه نیز یکی از این اطلاعات به شمار می رود. ابتدا باید یک مرحله فایل دانلودی ار مارکت را از حالت فشرده خارج ساخته (Unzip) سپس با توجه به راهنماهای موجود، فایل افزونه را در بخش آپلود افزونه، به وردپرس اضافه کنید.

  • هنگام نصب پوسته فایل style.css پیدا نمی شود

    به احتمال زیاد شما مستقیما فایل دانلود شده از فروشگاه لیمو استور را در بخش نصب پوسته آپلود کرده اید. باید توجه داشته باشید فایل دانلودی شامل اطلاعات مختلفی است که پوسته نیز یکی از این اطلاعات به شمار می رود. ابتدا باید یک مرحله فایل دانلودی ار مارکت را از حالت فشرده خارج ساخته (Unzip) سپس با توجه به راهنماهای موجود، فایل پوسته را در بخش آپلود پوسته، به وردپرس اضافه کنید